FRIDA

street fashion
 I’ve been a fan of Frida Kahlo for as long as I can remember.
When I saw the Frida Kahlo t shirt from AYK, I instantly wanted it. Meanwhile, Istanbul Fashion Week starts tomorrow. for a week filled with fashion if you want to İstanbul Fashion Shows do not forget to follow me on Instagram
*****
Frida Kahlo’nun büyük bir hayranıyım.. O’na dair ne varsa gördüğüm anda etkilenmemem elde değil! Bir süredir İnstagram’da takip ettiğim AYK‘ta bu tişörtü gördüğüm anda hemen istedim ve bugünkü yağmurlu istanbul kombinimle Nişantaşı’nın yolunu tuttum.  Bu arada yarın itibari ile İstanbul Moda Haftası başlıyor. Bu yüzden İstanbul’da yaşanacak dolu bir hafta için beni instagram’dan takip etmeyi unutmayın.
Jean Jacket & Pants : TOPMAN
T-shirts: AYK
Eyewear : SEE CONCEPT
Shoes: ADIDAS SUPERSTAR
photography

Yorum bırakın