Black and White


Günün kombini siyah beyaz severlere geliyor. En zıt iki renkten doğan renk   uyumun bir diğer ismine monokrom denmektedir. 
Mutlaka herkesin dolabında siyah bir pantolonu ve beyaz bir tişörtü vardır. bu birbirine zıt iki kardeşin uyumunu gerçekten seviyorum. Kombinim; parmak izi desenli beyaz MAVİ t-shirt, slim H&M siyah kot pantolonum, ZARA çift yönlü erkek montum ve yine H&M ayakabılarım eşlik ediyor.

Herkese mutlu, sağlıklı bir hafta dilerim.



Photography 
http://www.aeyphotography.com/ Ayşe Ebru Yardımcı 
Twitter @ayebyar

Black and White’ için 5 yanıt

  1. Yine şıksın Onur! Elmacık kemiklerine bayıldığımı bi kere daha itiraf ediyim.
    Bu benim blogum BenMODA event'ini paylaştım en son.

    visnetadindaa.blogspot.com

    Ben de takipteyim 🙂

  2. blog tasarımına bayıldım 🙂
    siyah beyazı sevmeyen azdır sanırım
    ben siyah beyazı maskülenlikle buluştuğunda çok seviyorum
    kombinin gerçekten ii
    takibe geçiyorum
    babay
    unutmadan Ayşe Ebru hanım çok ii bi iş çıkarmış
    fotolar çok hoş , sevgiler

  3. Siyah beyaz benim vazgeçemediklerimden! Fotoları beğendim.. Henüz keşfettiğim için biraz önce takibe aldım seni 🙂
    Sevgiler

Yorum bırakın